Current favorite song

Log in to stop seeing adverts

Status
Not open for further replies.

RichMC24

Member
Sound - by James (Disk 2 Track 6)

Live version on the Getting Away with It - farewell tour.

It's a Journey...
 

City Fan

Well-Known Member
At the minute, I am lovin':

USHER: Yeah
THE DARKNESS: Love is only a feeling
FOUNTAINS OF WAYNE: Stacy's mum
 

MKFox

New Member
City Fan said:
FOUNTAINS OF WAYNE: Stacy's mum

shite song, top video though!
is that rachel hunter?
 

City Fan

Well-Known Member
Ricey said:
Yup and her daughter ain't bad either :wink:

Her daughter looks about 12 :wink:


*cough* Paedophile *cough* :wink:
 

City Fan

Well-Known Member
Sorry I thought you were older than that.
 

Teeno

New Member
My favourite song at the moment is
'In the shadows' can't remember who sings it though :roll:
 

City Fan

Well-Known Member
teenfox said:
My favourite song at the moment is
'In the shadows' can't remember who sings it though :roll:

The Rasmus 8) - Good song.
 

Orifice

Well-Known Member
Fave current stuf:

Graham Coxon - Freakin Out (7" only)

I shouldn't like but love:
The Streets - 'Really Fit' (or whatever it's called)

Mad.
 

rotherhamfox

New Member
I like Keane at the min. Somewhere only we know, and Everybody's changing are quality.
 

Anonymous

New Member
best songs eva

da best songs out right know have gotta be....kanya west - through the wire.....twista - slow jams..... Eamon - **** it (dnt wnt u bck)...(even tho its old) 2pac - changes....jamelia - thank you... i know dey are all :cry: songs...but dey all have a great meaning to them...and dey are great... KANYA WEST IS FIT..... plz email me at minx_491@hotmail.com.....if u have anything to say bout these somgs....big up kanya west...twista...eamon...2pac(specially 2pac)...& jamelia....
 

Joe_Fox

Well-Known Member
I reckon the best song around at the moment is Keane's Somewhere only we know. It's good because they don't bother with a guitar which makes them quirky and interesting. Don't get me wrong, I love guitars (I have 5 of the beasts), but to get an indie song in the charts with no guitar is rare so hats off to Keane.
 

buzzer_b

New Member
Kayne West: Through The Wire 8)
 
Status
Not open for further replies.
Log in to stop seeing adverts

Premier League

P Pld Pts
1Leicester3874
2Manchester Utd3674
3Manchester City3470
4Liverpool3668
5Tottenham 3666
6Everton3464
7West Ham Utd3864
8Chelsea3859
9Southampton3658
10Arsenal3854
11Aston Villa3052
12Leeds Utd3646
13Palace3846
14Wolves3844
15Newcastle Utd3638
16Brighton3834
17Burnley3432
18Fulham3424
19West Brom3822
20Sheffield Utd3810

Advertisements

Top