Tonight

Log in to stop seeing adverts

Status
Not open for further replies.

Southern Fox

New Member
Right I am travelling from sunny Sheppey to watch the England game in the centre of the universe. Yes LEICESTER!!!!!!

I want a decent pub that is going to be crammed and a really good atmospere but I dont want a pub where I may lose a limb or part of my face.

Come on local lads, where can you recommend for me. Me & the old man drink at the Gateway before games and I like in there with the big screen and bustling atmosphere.

Ideas please...........
 

Malf

New Member
Varsity have a big screen, but you might lose a limb in there. I don't know Leicester that well, as I live in Hinckley. Hinckley possibly has the best atmosphere for England games, I watch it in The Litten Tree and it is immense.

What about Lloyd's?
 

Southern Fox

New Member
Long story but I have to be in Nottingham *spits on ground* Thursday night for a conference friday morning.

There is no way im watching it in that shit hole so am making my 3 other work colleagues detour to Leicester and watching it there before driving to Nottingham *spits on ground*

so.............
 

Southern Fox

New Member
Malf said:
Varsity have a big screen, but you might lose a limb in there. I don't know Leicester that well, as I live in Hinckley. Hinckley possibly has the best atmosphere for England games, I watch it in The Litten Tree and it is immense.

What about Lloyd's?

Malf, the top bloke that sits next to me every game in our ST's lives in Hinkley. Are you there tonight then??
 

Malf

New Member
Southern Fox said:
Malf said:
Varsity have a big screen, but you might lose a limb in there. I don't know Leicester that well, as I live in Hinckley. Hinckley possibly has the best atmosphere for England games, I watch it in The Litten Tree and it is immense.

What about Lloyd's?

Malf, the top bloke that sits next to me every game in our ST's lives in Hinkley. Are you there tonight then??

Yeah i'm in The Litten Tree in Hinckley tonight, it is quality atmosphere mate. You need to get there quite early and then you get a pick of the seats near the massive screen. I imagine most pubs are good when the boys are on, but I love the litten tree for the games.
 

EMC Fox

Active Member
Malf said:
Southern Fox said:
Malf said:
Varsity have a big screen, but you might lose a limb in there. I don't know Leicester that well, as I live in Hinckley. Hinckley possibly has the best atmosphere for England games, I watch it in The Litten Tree and it is immense.

What about Lloyd's?

Malf, the top bloke that sits next to me every game in our ST's lives in Hinkley. Are you there tonight then??

Yeah i'm in The Litten Tree in Hinckley tonight, it is quality atmosphere mate. You need to get there quite early and then you get a pick of the seats near the massive screen. I imagine most pubs are good when the boys are on, but I love the litten tree for the games.

Watch out for my mate from work - he's taken today and tomorrow off and he's gonna be in there later... don't think he'll remember much about the game! :lol:
 

Malf

New Member
EMC Fox said:
Malf said:
Southern Fox said:
Malf said:
Varsity have a big screen, but you might lose a limb in there. I don't know Leicester that well, as I live in Hinckley. Hinckley possibly has the best atmosphere for England games, I watch it in The Litten Tree and it is immense.

What about Lloyd's?

Malf, the top bloke that sits next to me every game in our ST's lives in Hinkley. Are you there tonight then??

Yeah i'm in The Litten Tree in Hinckley tonight, it is quality atmosphere mate. You need to get there quite early and then you get a pick of the seats near the massive screen. I imagine most pubs are good when the boys are on, but I love the litten tree for the games.

Watch out for my mate from work - he's taken today and tomorrow off and he's gonna be in there later... don't think he'll remember much about the game! :lol:

Will do mate, no-one will be as leathered as I will be. Got nailed by the bouncers on monday for taking my shirt off! :lol:
 

Malf

New Member
Southern Fox said:
where are all the other local lads. The students must be out of bed now as well

Scowcroft has just emerged he tends to watch it up Leicester, possibly The Glass House.
 

Scowcroft

New Member
Malf said:
Southern Fox said:
where are all the other local lads. The students must be out of bed now as well

Scowcroft has just emerged he tends to watch it up Leicester, possibly The Glass House.

Yep, The Glass House. Massive screen to watch it on. Wasn't too full for the Croatia game.
 

Southern Fox

New Member
Scowcroft said:
Malf said:
Southern Fox said:
where are all the other local lads. The students must be out of bed now as well

Scowcroft has just emerged he tends to watch it up Leicester, possibly The Glass House.

Yep, The Glass House. Massive screen to watch it on. Wasn't too full for the Croatia game.

Does anyone know the Gateway??? I think thats where its called??
 
Status
Not open for further replies.
Log in to stop seeing adverts

Premier League

P Pld Pts
1Liverpool1021
2Tottenham 920
3Chelsea918
4Leicester918
5Southampton917
6Everton1016
7Aston Villa815
8Manchester City915
9West Ham Utd914
10Wolves914
11Leeds Utd1014
12Newcastle Utd1014
13Manchester Utd813
14Arsenal913
15Palace1013
16Brighton1010
17West Brom106
18Burnley95
19Fulham94
20Sheffield Utd101

Advertisements

Top